Receptek

Vegán szilvás gombóc



Hozzávalók


  • 300 g burgonya (nyersen mérve)
  • 150 g zabliszt
  • csipet só
  • 30 g poreritrit
  • szilva 
  • fahéj
  • eritrit
  • a morzsához én zablisztet+zabpelyhet használtam









Elkészítés

  • A krumplit feltesszük főni. Ha megfőtt leszűrjük, és összenyomkodjuk.
  • Hozzáadjuk a zablisztet, sót és poreritritet, majd tésztává gyúrjuk.
  • Pár szem szilvát kimagozunk, megszórjuk fahéjjal, és egy kevés eritrittel.
  • A tésztát kinyújtjuk, négyzeteket vágunk belőle (nekem ebből 8 db lett). Minden négyzetbe fahéjas szilvát teszünk, és gombócokat formálunk belőle. 
  • Forrásba lévő vízbe tesszük a gombócokat, és addig főzzük, amíg feljönnek a víz tetejére.
  • A morzsához én kevés kókuszolajon megpirítottam zablisztet, és zabpelyhet, majd ebbe forgattam meg a gombócokat. (teljes kiőrlésű morzsa, más pehely, zabkorpa, vagy mandula panír is jó lehet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése